cs@faysalfunds.com   (021) 111-329-725

ضابطہ اخلاق

تعارف:


یہ کوڈ ہماری کاروباری سرگرمیوں کے حلال اور اخلاقی طرز عمل سے متعلق بنیادی اقدار اور سب کے لئے رہنمائی فراہم کرتا ہے۔

کسی ضابطۂ اخلاق پر عمل نہ کرنے کی ہر صورت حا ل میں مناسب رویے کی اُمید کرسکتے ہیں۔انتظامیہ کسی بھی صورت حال میں صحیح اور مناسب فیصلے کے لئے ہم سب پر انحصار کرتی ہے ۔

اگر آپ کو کسی مخصوص کارروائی میں فیصلہ کرنے میں دشواری ہورہی ہے تو آپ کو اپنے رپورٹنگ سپروائزر سے رہنمائی حاصل کرنی چاہئیے۔

نگران اداروں سے تعلقات:


سب سے اہم تعلق جو FAML برقرار رکھتا ہے، وہ ہے ریگولیٹرز کے ساتھ ہمارے تعلقات۔

ہم سب کو نہ صرف کاغذی بلکہ قانونی اور ریگولیٹری کی ضروریات سمیت کسی بھی انضباتی ہدایات میں مشغول سرگرمیوں کے قابل اطلاق کے جذبے کے ساتھ عمل کرنا ضروری ہے۔

کوئی قانون یا ضابطہ جو متعلقہ نہ ہو یا اگر حریف اس کو نہیں مانیں تو اس کی خلاف ورزی نہ کریں بلکہ اسے مل جل کر تبدیل کرنے کی کوشش کریں۔

کسٹمرز کے ساتھ تعلقات:


کسٹمر سروسز:
FAMLجس میں ہم مسلسل کسٹمرز کی توقعات سے تجاوز کرنے کی کوشش بہترین سروس ثقافت کی مسلسل ترقی کے لئے پر عزم ہیں۔ ہم اپنے صارفین کی مالی حالات کو سمجھنے اور ان کے لئے سب سے زیادہ مناسب مصنوعات اور سروس فراہم کرنے کی کوشش کرنی چاہئیے۔
ہم کسی بھی دئیے گئے مشورہ کی ایمانداری اور منصفانہ اظہار کو یقینی بناتے ہیں ۔ ہم صرف وہ خدمات یا پروڈکٹس فراہم کرتے ہیں جن کی ہمارے پاس متعلقہ مہارت اور اختیار ہو۔

مخلص اور رازداری (رازداری):
آپ کمپنی یا صارفین کی کسی بھی خفیہ معلومات کو ظاہر نہیں کرسکتے جو آپ کو اپنے فرائض انجام دینے کے دوران یا بعد میں حاصل ہوئی ہو جب تک کہ مجاز عدالت کے قانون کی طرف سے ایسا کرنے کے لئے مجبورکیا جائے۔

اپنے کسٹمر اور منی لانڈرنگ کو جانیں:


ہمیں خود کو مطمئن کرنے کے لئے کسٹمرز کی وقار اور ساکھ اور کسٹمرزکی کاروباری سرگرمیوں کی نوعیت اپنے کسٹمرز کے بارے میں کافی معلومات کو یقینی بنانا چاہئیے ۔

منی لانڈرنگ ایک ایسا عمل ہے جس کے ذریعے مجرمانہ سرگرمیوں کی آمدنی کو چھپانے یا “دھونے” کے لے کمپنیوں کو گاڑیوں کی طرح استعمال کیا جاتا ہے۔ اس طرح کی سرگرمیاں کمپنی کی سالمیت کو کمزور ، اس کی شہرت کو نقصان پہنچانا ، کسٹمرز کے اعتماد کو روکتی اور کمپنی کو پابندیوں کے ساتھ بے نقاب کرتی ہیں۔FAMLمکمل طور پر سنگین جرائم کے خلاف بین الاقوامی مہم کی حمایت کرتا ہے اور حکام کی منی لانڈرنگ کی روک تھام کے لئے مدد کرنے کے لئے پر عزم ہے۔

اس کے مطابق اس سلسلے میں اختیار کئے جانے والے احتیاطی اقدامات درج ذیل ہیں:

• ہر نئے کسٹمر کی دستاویزات کی شناخت قابل اعتماد ذرائع سے نشاندہی کی جاتی ہے جس کے ساتھ ہم معاہدہ کرتے ہیں

• اگر آپ کوشبہ ہے کہ فنڈز غیر قانونی سر گرمیوں سے جذعی ہیں ،یہ داخلی طور پر آپ کے اگلے رپورٹنگ سپروائزر جوملازمین مجاز اتھارٹی کی اطلاع دینی چاہیے۔

• جب کسٹمرز سے متعلق معلومات رپورٹ کی جائے گی تو ان کو خبردار نہیں کیا جائے گا۔

اندرونی تجارت:


انسائڈر ٹریڈنگ میں غلط غیر شائع حساس قیمت معلومات کا استعمال ذاتی مفاد (جب سیکیوریٹیز میں معاہدہ کر رہے ہوں) کے لئے استعمال شامل ہے۔

سیکیوریٹیز اور ایکسچینج کے دفعہ 15Aاوردفعہ 15Bکے مطابق،ملازمین اور دیگر افرادجن کے پاس پچھلے چھ ماہ کے دوران ایک کمپنی کے بارے میں مراعات یافتہ قیمت کی معلومات ہو، انہیں کمپنی کی سیکیوریٹیز میں معاہدہ نہیں کرناچاہئیے۔جو آرڈیننس کی دفعات کی خلاف ورزی کے مجرم پائے گئے ان کو تین سال تک کی سزا دی جاسکتی ہے اور اس کے ساتھ ساتھ کسی بھی شخص کو معاوضہ ادا کرنا پڑے گاجس کو انسائڈر ڈیلنگ کا نقصان ہوگا۔

اسپیکیولیٹیو ڈیلنگ:


فرضی معاملہ میں ملازمین کی ذاتی لین دین ان کی مالی حیثیت کو خطرہ میں ڈال سکتا ہے اور انہیں ان کے فرض کی کارکردگی سے دور کرسکتا ہے اور اس کے علاوہ کمپنی کی ساکھ پر بھی اس کے اثرات مرتب ہو سکتے ہیں۔اس وجہ سے ، ملازمین کو ان کے ذاتی اکاؤنٹ کے لئے فرضی لین دین میں مشغول نہیں ہونا چاہئیے۔
اس کے مطابق کوئی بھی ملازم:

• مالی ذمہ داری کے تحت کسی بھی بروکریا منی لینڈر یا کسی کمپنی یا شخص سے فرض مکمل کرنے کے مقصد کے بغیرخود کے لئے قرض لینا ۔

• اسٹاکس، شئیرز، کموڈیٹیز،زرِ مبادلہ یا سیکیوریٹیز کی خریدو فروخت کی لاگت کو مکمل کئے بغیراس کی کوئی بھی تفصیل فراہم کرنا۔

• اپنی ذاتی وسعت کے لئے کمپنی کے مؤکل یا اپنے ذاتی موکل کے ساتھ ذاتی معاہدے کے لئے سیل بل کے ایکسچینج ، گورنمنٹ پیپر یا کسی دوسری سیکیورٹی کے لئے پیسے قرض لینا ۔

اس سلسلے میں ملازم نوٹ کریں کہ کسی بھی ذریعے سے رقم قرض لینے اور یا خود کی مالی حیثیت کے تحت اس سے زیادہ ادائیگی کی ذمہ داری لینے ایسی سرگرمی سے وابستگی قیاس آرائی پر مبنی سرگرمی کے مترادف ہوگی۔

اگر ملازمین واضح نہیں ہیں خواہ کسی خاص طور پر لین دین یا سرگرمی کے لئے انہیں سپیکیولیٹو تصور کیا جائے گا اس لئے انہیں ایسے معاملات میں اپنے ایکزیکیوٹو افسر سے رہنمائی حاصل کرنی چاہئیے۔

کنفلکٹ آف انٹرسٹ:


اپنے ذاتی مفادکے لئے اپنے فرائض جو آپ کی طرف سے کمپنی کے لئے واجب الادا یا کمپنی کے کسٹمرز کے لئے واجب الادا ہوں ان کے ساتھ اختلاف نہ ہواس کی ملازم کو یقین دہانی کرانا ضروری ہے۔

اس میں ذیل انتظامیہ کی طرف سے منظوری کے بغیر سر گرمی میں مشغول ہوناشامل ہے:

• ذاتی طور پر کسی بھی کمپنی / گروپ کی لین دین میں ملوث ہونا۔
• اپنے یا رشتہ دارکے ذاتی مفاد کے لئے کمپنی کی جانب سے کسی ادارے کے ساتھ مذاکرات یا معاہدہ کرہے ہوں۔
• FAMLمیں ملازمت کے دوران کمپنی سے باہر کنسلٹنسی، ڈائیریکٹر شپ یا پارٹنرشپ(خواہ پارٹ ٹائم، عارضی یادیگر) کی ملازمت قبول کرنا ۔

اگر آپ کسی شک میں مبتلا ہوں خواہ بعض حالات میں مفاد کا اختلاف کا باعث بنے تو کسی کارروائی سے پہلے اپنے مجاز اتھارٹی سے رہنمائی حاصل کریں۔

پرسنل انویسٹمینٹ پالیسی:


یہ پالیسی ان سرمایہ کاری کمیٹی کے ممبران اور سرمایہ کاری سٹاف کے ممبران (بیک آفس) کو کور کرتی ہے جو اسٹاک اور شئیرز اور دیگر سیکیوریٹیز میں اپنی ذاتی سرمایہ کاری کو ظاہر کریں۔

اس کے مطابق سٹاف ممبران کو مندرجہ بالا زمرے میں ذاتی سرمایہ کاری کے لئے چیف ایکزیکیوٹو آفیسر سے تحریر میں پیشگی کی اجازت حاصل کرنا ضروری ہے تاکہ مفاد کے اختلاف کا کوئی معاملہ نہ ہو۔

کسی وجہ سے منظوری حاصل نہ کی جاسکے اور اس سے پہلے سرمایہ کاری کی جائے تو اس کی اطلاع انتظامیہ کو دینی ضروری ہے۔

تحائف اور تفریح:


تحائف، کاروباری تفریح یا دیگر فوائدکو ایک کمرشل زندگی کے لئے جائز اور تسلیم شدہ حصے کے طور پر قبول کیا گیا ہے۔یہ اکثر روایتی تہوارکے موقع کا حصہ ہوتے ہیں۔تاہم جب لین دین تعلقات یا تجارتی تعلقات پر مشتمل ہوں تو مسائل کی ابتداء ہوتی ہے۔اس وجہ سے ملازمین کو ایک عمومی اصول کے طور پر تحفے یا دیگر فوائد کی پیشکش کرنے یا پیشکش قبول کرنے کی اجازت نہیں ہے۔

تحفے یا دیگر فوائدکی صرف اس صورت میں اجازت ہے اگر:

• کم قیمت کے (Rs. 5000سے زیادہ نہ ہو)
• ڈائری /کیلنڈریا دوسرے پروموشنل اشیاء
• ملازمین معمول کے مناسب حالات کے مطابق کاروباری تفریح کی پیشکش کر یا پیشکش قبول کرسکتے ہیں۔

بریچ اینڈ ڈسپلنری ایکشن:


اگر کوئی ملازم دفتری کام کے سلسلے میں اس ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرے یا ملازمت کے قواعد کی دفعات یاجاری کردہ ہدایات / احکامات کی خلاف ورزی کرے یا غفلت،نااہلی،عدم تحمل یا مجرمانہ (نافرمان)رویہ یا کمپنی کے مفادات کے لئے کچھ نہیں کرتایا دھوکہ دہی کی کارروائی میں قصوروار ہو ، بدکرداری یا سرتابی پر کمپنی اتھارٹی درج ذیل میں سے کوئی ایک یا اس سے زیادہ جرمانے عائد ہونگے:

• ریپریمینڈ
• انکریمینٹ یا پروموشن میں ملتوی یا ممانعت
• کسی بھی مدت کے لئے ڈیوٹی سے غیرمجاز غیر حاضری پر تنخواہ ضبط کر لی جائے گی
• کمپنی کو کوئی مالی نقصان ہو ا تو وہ ملازم کی تنخواہ سے ادا کیا جائے گا
• اس کی / اس کے گریڈ میں کم تنخواہ یا کم گریڈ کی ڈیموشن کی جائے گی
• نوٹس مدت کے ساتھ یا بغیر نوٹس مدت ملازم کو سروسز سے استعفی طلب کیا جاسکتا ہے
• سروسز میں برطرفی، جو بغیر نوٹس کی مدت میں مستقبل میں اس کمپنی میں ملازمت کے نااہل ہونگے۔