اکثر پوچھے گئے سوالات

میوچول فنڈز کیا ہیں؟

میوچول فنڈبہت سے سرمایہ کاروں سے جمع کردہ سرمایہ کاری ،اور اسٹاک ،بانڈ،مختصرمدت منی مارکیٹ کے انسٹرومینٹس، دیگر سیکیورٹی یا اثاثوں ، یا ان کی سرمایہ کاری کے کچھ مجموعوں کاایک پول ہے۔مشترکہ ہولڈنگ میوچول فنڈکا مالک اس کے پورٹ فولیو کے طور پر جانا جاتا ہے۔ہر شئیر /سرٹیفیکیٹ اس فنڈ زکی ہولڈنگزانکم بڑھانے کی متناسب ملکیت کی نمائندگی کرتاہے۔

میوچول فنڈز کی مختلف اقسام کیا ہیں؟

میوچول فنڈز کی دو اقسام ہیں،اوپن اینڈ فنڈز اورکلوزاینڈفنڈز:

اوپن اینڈ فنڈز: اوپن اینڈ فنڈکے کُل سائز اور مدت کے طور پر کوئی پابندی نہیں اس کے ساتھ ایک مسلسل بنیاد پر رکنیت اور یونٹس فراہم کرتا ہے۔

کلوزاینڈفنڈ: اوپن اینڈ فنڈز کے برعکس ،کلوزڈ اینڈ میوچول فنڈزایک وقت میں شئیرزکی ایک مقرہ تعداد فروخت کرتے ہیں(ابتدائی عوامی پیشکش میں)اس کے بعد ایک ثانوی مارکیٹ میں تجار ت کرتا ہے جیسے پاکستان اسٹاک ایکسچینج(“KSE”)۔

میوچول فنڈ میں سرمایہ کاری کے کیا فوائد ہیں؟

ایکوئٹی مارکیٹ میں جنرل اور میوچول فنڈز میں خاص طورپر پُر کشش سرمایہ کاری کا موقع انفرادی اور انسٹیٹیوشنل سرمایہ کاروں کو پیش کرتے ہیں۔ایکوئیٹیز کی کم مدتی قیمتیں مستحکم ہوجاتی ہیں،جبکہ طویل مدتی کارکردگی اور ایکوئٹی سرمایہ کاری پر واپسی کو سب سے زیادہ اہم ترقی یافتہ اور ترقی پذیر معیشیتوں میں دیگر سرمایہ کاری کی کلاسوں سے برتر کیا گیا ہے۔مزید برآں، ایکوئٹیز پر منافع انفلیشن کی شرح زیادہ ہے جبکہ ڈیپازٹس پر منافع اور قرض سے متعلق انسٹرومینٹس میں سرمایہ کاری پر متعلقہ انفلیشن شرح کم ہے، گزشتہ 100سال میں کسی بھی دس سال کے مطالعہ سے یہ معلوم ہوتا ہے۔اس طرح، وقت کے ساتھ ایکوئٹی پر واپسی سرمایہ کاروں اور گھروں اور کاروباری اداروں کے لئے مثبت دولت کی پیداوار ہے،اس وجہ سے ایکوئٹیز کے لئے ان کی بچت کا ایک حصہ مختص ہونا چاہئیے۔
میوچول فنڈز میں سرمایہ کاری کے بڑے فوائد میں ذیل شامل ہیں:

پروفیشنل منی مینیجمینٹ: میوچول فنڈ انفرادی سرمایہ کاروں کو تجربہ کار اور پروفیشنل سرمایہ کاری کے مینیجرزکا فائدہ ہے جوعلم اور معلومات سے باخبر ہیں جس سے سرمایہ کاری کے فیصلے کرنے کے لئے ضروری مدد ملتی ہے۔فنڈز مینیجرفنڈز کے مقاصد کی عکاسی کرنے کے لئے خصوصی طو ر پر مارکیٹ اور اقتصادی رجحانات کی نگرانی،سیکیوریٹیز کا تجزیہ اورمسلسل سرمایہ کاری کی حکمتِ عملی پر درآمد کرنے کے لئے خود کو وقف کرتے ہیں۔

ڈائیورسیفیکیشن: ڈائیورسیفیکیشن خطرے کو کم کرنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے۔مختلف اثاثوں کے انعقاد کے ذریعے۔بانڈز ، ایکوئٹیز اورکیش۔آپ غلط وقت پر غلط سرمایہ کاری کرنے کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔مزید برآں،مختلف شعبوں ،صنعتوں اور کمپنیوں میں ڈائیورسیفیکیشن،آپ کے معیشیت کے مختلف حصوں میں حصہ لینے والوں کی طرف سے رسک پھیلانے کی اجازت دیتا ہے۔

لیکویڈیٹی: میوچول فنڈ لیکویڈیٹی فراہم کرتا ہے۔سرمایہ کار سٹاک ایکسچینج میں درج فہرست کے ذریعے کسی بھی کاروباری دن پر ان کے میوچول فنڈکے حصص کی فروخت اور ان کی سرمایہ کاری پر موجودہ مارکیٹ کی قیمت وصول کرسکتے ہیں۔

افورڈیبیلیٹی : میوچول فنڈز میں ابتدائی سرمایہ کاری بہت سے فنڈز کے لئے کم از کم ہے۔یہ سرمایہ کاروں کو ایک واحد سرمایہ کاری کے ذریعے سیکیوریٹیز کی مختلف کلاسوں میں سرمایہ کاری کی اجازت دیتا ہے،اس طرح خطرے کو کم قیمت پر تنوع کرتا ہے۔

کنوینینس: میوچول فنڈز تفصیلی رپورٹوں اور بیانات کے ساتھ ر یکارڈ آسان بنانے کے لئے سرمایہ کاروں کو فراہم کرتا ہے۔سرمایہ کارآسانی سے اخبارات کے کاروبار کے صفحات کا جائزہ لے کر ان کے میوچول فنڈز کی کارکردگی کی نگرانی کر سکتے ہیں۔

میوچول فنڈز سرمایہ کاروں کے لئے کیسے پیسے کماتے ہیں؟

سرمایہ کار دو طریقوں سے اپنی سرمایہ کاری سے پیسے کما سکتے ہیں:

ڈیویڈینڈ پیمینٹس: فنڈ اس کے ڈیویڈینڈزاور پورٹ فولیو میں سیکیوریٹیز پر انٹرسٹ کی شکل میں آمدنی حاصل ہوتی ہے۔فنڈ پھر اس کے حصص یافتگان تقریبا تمام آمدنی ( مائنس ڈزکلوزڈ)حاصل کرتا ہے یہ منافع کی شکل میں ادا کرتا ہے۔فنڈ سیکیوریٹیز کی قیمت میں سرمایہ کے نتیجے میں اضافہ ہوتا ہے۔سال کے آخر میں،زیادہ فنڈز کل سرمایہ کا منافع سرمایہ کاروں میں تقسیم ہوتا ہے۔

انکریزڈNAV: اگر فنڈ کے پورٹ فولیو کی مارکیٹ کی قیمت اخراجات اور واجبات کی کٹوتی کے بعد بڑھ جاتی ہے توپھر نیٹ اثاثہ کی ویلیو (“NAV”) اور اس کے سرٹیفیکیٹ /حصص میں اضافہ ہوجاتا ہے۔کلوزڈ اینڈ فنڈز کی صورت میں،اعلی NAVفنڈ کے ایک اعلی قیمت میں ظاہر کیا جائے گا،اس طرح سرمایہ کاروں کے لئے سرمایہ میں منافع کے نتیجے میں ملتا ہے۔

میوچول فنڈمیں سرمایہ کاری کے ٹیکس کے کیا مضمرات/اثرات ہیں؟

فنانس ایکٹ،2010متعارف کرایا سیکشن 37 (A)،اوپن اینڈ میوچول فنڈکے یونٹوں کے سمیت سیکیوریٹیز پر سرمایہ منافع ٹیکس لاگو ہونے کے شرائط کے حوالے سے،انکم ٹیکس آرڈیننس میں،2001 جو 21جولائی، 2010 سے مؤثر ہوا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ:

سرمایہ پر فائدہ جولائی 2010کے پہلے دن یا بعد سے بڑھنا شروع ہوا،ایک سال سے کم کی مدت کے لئے منعقد سیکیوریٹیز کا بندوبست،پہلے شیڈول کے حصے میں ڈویژن VIIمیں مخصوص شرح پر ٹیکس عائد کیا جائے گا۔

سیکیوریٹیز ایک سال سے زیادہ کی مدت کے لئے منعقد ہوں تو یہ سیکشن لاگو نہیں ہوگا۔

اس کے علاوہ یہ سیکشن انشورنس کمپنی اور بینکاری کمپنی پر لاگو نہیں ہوگا(براہ کرم انشورنس کمپنیوں کے لئے ، 2001انکم آرڈیننس کے چوتھے شیڈول کے شق 6B کی طرف رجوع کریں)۔

جہاں ایک شخص ایک سال میں سیکیوریٹیز کا بندوبست کرنے میں نقصان برداشت کر رہا ہے، نقصان صرف اس سیکشن کے تحت ٹیکس کے لئے کسی بھی دیگر سیکیورٹی ذمہ دار کی طرف سے انسان کے نفع کے خلاف مقرر کیا جائے گااور کسی نقصان کے نتیجے میں ٹیکس اگلے سال کے لئے لیا جائے گا۔

میوچول فنڈ یا اجتماعی سرمایہ کاری سکیم میں سرمایہ منافع اوپر درج شرح کے مطابق سیکیوریٹیز ریڈیمپشن پر کٹوتی کرے گا۔

lebron 14 bhm kd x still ua curry 4 curry 4 championship curry 4 black white adidas yeezy boost 350 v2 black white adidas yeezy boost 350 v2 triple white adidas yeezy boost 350 v2 cream white lebron 14 low kyrie 4 kyrie 3